f

Monday, February 15, 2010

tengok jgn tak tgk .rancangan b-rick (party part II)

0 kate-kate kepoh


ni aktiviti sebelum menunggu peperangan berlaku.lepas-lepas, makan-makan sampai licin, cot-chet,cot chet, bebel sane sini, melalak kuat-kuat, pasang lagu macam nak pecah rumah aku,lari sane sini mcm tengah-tengah panas, lepas tu sempat lagi maen baling baling belon air abis basah baju, maen basikal kat bukit tengah tengah hari bute, posing-posing,...dan byk a'r lagi

kami tgh buat satu vidoe yg tak seberape.mintak maap la cameraman goyang-goyang biase la upah yg tak pro lagi belum di tauliah kan..klau tak dgt kuat kat volume klau tak dgt jgk buat-buat dgr la

video ini diasakan oleh ANAN or b-rick

hos I- anan
hosII- nad
cameraman-isha
*menempah glamour


RANCANGAN B-RICK

video