f

Friday, July 24, 2009

dah abeh dah!

hari ini aku dah abeh test july..3 hari je..berasap jugak kepale otak aku bace buku..lepas nie trial la pulak..ohh God..tak pe tak pe tu citer laen..nie aku nak sambung pasal treasure hunt tu..

aku bersyukur sgt sgt sebab over all b'jalan dengan lancar.maklum la nie first time kelas aku handle bende bende nie sume..sume kene buat sendiri..penat la jugak tapi berbaloi tengok..sempat jugak aku buli peserta daripada aktiviti tu tak mencabar aku menukarkan aktiviti mencabar.tak de la mencabar mane aku just nak buli.first aktiviti cari gula gula dalam tepung.hanye boleh ambil gula gula dengan mulut tangan dilarang.yang aku nie menambahkan lagi..anda dilarang membasuh muka atau mengelap muka anda yang ade tepung.kalau anda buat markah akan ditolak..kejam ya rabbi.yang peserta nye ikut je ckp aku.nak terguling guling aku tgk dieorg.sampai ade tepung tu dah jadi kueh.ketul ketul lagi tu.dalam mulut dieorg.Haa...haa tak dpt aku bayangkan.

.

ni baru kesah tepung.belum yang lagi.maap la malas nak masukkan gambar banyak banyak.then second point aktivitinye puzzle..punye la banyak ustazah beli puzzle dlm 11 jugak la.tapi yang senang senang je..naya kalau beli yg kecik kecik..sampai tahun depan pon tak siap..



third point dekat taman..aku tak de kat sane.jauh sangat dari tempat yg aku jaga.then,point keempat tiup belon sampai pecah..banyak sgt kerenah ngada ngada.tiup je la.trauma la ape la..nak je aku sekeh.dah abis sumer tempat aku lak.dieorg kene jawab kuiz agama..ambik kaw aku bagi soalan punye la senang.kalau korang tak leh jawab aku tak tau la..



masa ni dah masuk bab photogedik..aku dengan si etol pegi jauh jauh..biar budak budak tu cari kiteorg..kejam yang amat..lepas point nie nasyid time..dieorg kene kumpul lirik lirik yg dibagi setiap point..sekse gile..ade yang buat talian hayat pegi call abang die la kawan die la..ade yang lari gie kelas kawan dieorg just nak tanye lirik tu..bijak sungguh

.

sorry malas nak masuk byk gambar.nie sesi menyusun lirik and ready nak nyanyi..not bad jugak dieorg nyanyi..mase peserta sibuk menyanyi budak kelas aku sibuk berphotogedik..



banyak lagi gambar maap la sesgt sgt malas nak msk kan..ia berakhir lepas nasyid abis.little bit tired but berbaloi..mmg habis habisan buli dieorg..muke sume disaluti dengan tepung..balik pon still maen tepung..sampai kat jalan tar ade tepung sampai hari ni..pemusnah alam sekitar betol..



0 kate-kate kepoh:

Post a Comment

si cantek si handsome
thank you for ur comment.
nanti dtg lagi tau :D