f

Friday, August 7, 2009

jadi lempeng la aku

ni bukan lempeng makan tu..ishh.ishh jangan asyik fikir pasal makan.next week aku ade motivasi bahasa arab.dua hari tu duduk dalam dewan.lame tu dari pukul 7.30 sampai 3.30.can u imagine???
leper terus bontot aku.berape meter la bontot aku nanti..tadi ustazah inform suruh bawak cawan ngan pinggan.macam la bawak..suruh je bawak pinggan tapi nanti bukan pakai pon..makan dalam polisterin jugak..

aku baru dapat tau jangan blok sekolah rendah aku kene roboh.bangunan lame tu..aku and budak seangkatan panggil blok tu blok lubang lubang.blok tu memang lubang lubang.klau hujan tau tau je la air masuk.pastu kalau tengah hari panas nak mampus.walaupun banyak keburukan tapi sayang nak robohkan.anyway aku bukannye dulu duduk kat kelas tu tapi terase lain pulak bile tengok blok sekolah kene roboh.nasib baik aku dapat maklumat cepat.cikgu izuddin thankz a lot.die siap buat iklan kat myspace

Bangunan lama akan dirobohkan
1 RAMADHAN/22 OGOS 2009

bangunan ini akan digantikan dengan blok-blok
baru dan salah satu blok mengandungi makmal komputer baru
sekolah yang cikgu sudah lama tunggu..

anyway,marilah beramai-ramai melihat dan
meraikan proses melupuskan bangunan lama ini
yang mempunyai banyak kenangan dan sejarah
buat semua bekas-bekas murid
Sk Merbau Sempak


sedih weyh bile blok sekolah nak roboh.dah la bangunan tu ade nilai sejarah.kate mase jepun punye bangunan.tu aku tak pasti la.tapi aku rase bangunan tu dah berabad atau berkurun kot.



0 kate-kate kepoh:

Post a Comment

si cantek si handsome
thank you for ur comment.
nanti dtg lagi tau :D