f

Wednesday, February 17, 2010

Tangan Yang Boleh Dimakan, Sumpah Tak Selera!!!




meathand
Kreatif (ke tak ada kerja) sungguh pencipta makanan “daging tangan” nie. Kat Malaysia nie ada begedil jer (betul ke eja camtue). Cuba korang bayangkan tetiba kat food court ada jual daging tangan macam nie. Mahu hilang selera nak makan tengah hari. Geli gile nie.
Kalau anda rasa anda pencinta barangan eksotik, sila baca artikel ini lagi sebab ada 8 lagi gambar daging tangan @ meathand untuk tatapan anda. Kami tak bertanggungjawap sekiranya anda muntah secara tiba-tiba.
P.S: Kalau tengok elok-elok, korang akan perasan ada bawang kat tangan dia. Weeeee ~~
meathand
meathand
meathand
meathand
meathand
meathand
meathand
meathand




perhatian: gua copy dari email gua.jgn mengade-ngade ckp gua copy dari org laen.*ni keadaa yg tgh marah

14 kate-kate kepoh:

SyaffeQ said... BALAS

eeeeee...sedapnyer..HAHAHA

maisyara Pot! Pot! said... BALAS

geli yoooo! wekkk!

isha said... BALAS

maisyara Pot! Pot! :tau tak pe

SyaffeQ : ni selere laen

lieya orange M.I. said... BALAS

...ngeeeeeeeee,saper la yg buat tu...siap ada kuku haa...

cik EPAL said... BALAS

hohohohoho. itu je mampu :D

isha said... BALAS

lieya orange M.I : mereka terlalu kreatif


cik EPAL: hahaha

superanan said... BALAS

letak cheese atas tgn tu pastu masuk oven.
dah mcm lasagna dah atas dia.
ahahahaha.

isha said... BALAS

superanan: aku tak sanggup nak mkn...wekkk nak muntah aku

HaWa said... BALAS

Hai, Isha. Thanks sudi singgah..

isha said... BALAS

HaWa:same-same ;D

sweethOneY said... BALAS

geliiiiiiiii!!

isha said... BALAS

sweethOneY: tau tak pe

Cik aiNa said... BALAS

eeeee....kembang tekak ni tgk picha tu...yeekks. wlaupun makanan tp dah keadaan mcm tu..x slera ah

isha said... BALAS

Cik aiNa: cik aina kembang sha kecut
dh tekak.

Post a Comment

si cantek si handsome
thank you for ur comment.
nanti dtg lagi tau :D