f

Monday, November 24, 2008

supersuperduper teater

arie sabtu yang lepas aku ,mira my adek and my aunt pegie tgk teater impak maksima.besh giler a'r.tp ending die sedih.ingat kan nak nangis tau tp kene la control skit.kiteorang jumpe eizlan yusof,nasha aziz n cat farish before msk kat dlm panggung sari 2.kat situ die IB ade sediekan poster gamba2 pelakon-pelakong.mula adegan snap-snap.
x bleh nak tangkap byk sgt sbb dah nak msk panggung sari.lagie teater nie arie terakhir so x ramai la org yang dtg snie.kiteorg duduk kat tengah-tengah tp blakng.biase la tempat murah blakang la pe lagie asal kan nampak.tempat duduk aku no.13.tu nombor favorite aku and 2 tarikh birthday aku.lame jgk la tunggu.bape kali aku bangun sebab nak bagi org lalu.punye la sempit.before teater start kene nyanyi lagu NEGARAKU.pehhh lawak gile a'r.aku nyanyi tergelak2 sebab org yang dlm panggung sari semangat gile a'r.lebih2 lagie org sebelah ngan blakang aku.teater start pukul 8.30 abeh kul 11.00.aku cakap rugi sape x pegie.lawak nye punye la besh.aku paling suke part dina ngn adip fablous cats.jiwang karat seyh dieorang dua.actor nye Zul Huzaimy jd DK(Drift king)nie hero tp nme sebenarnye Dolah pe entah...x dengar sgt.tp lawak gile a'r name die.aku gelak smpi nangis2.zarina heroin jd IKA.nie pon jiwang tp suare die sedap.Zack Zaidi jd org jahat.nme die RAY.jht weyh die.die yang buat DK kemalangan.DK mati..sedih aku...Dynas jd MIMIEY.nie pompuan kelab malam.die nyanyi x de la truk sgt tp lakonan nie mmg toppp la weyh.die nie jht gak.mlm 2 ade adegan pompuan gaduh antara ika and mimiey.ika simbah air kt muke mimiey.ceyhh sebenar mne ade air.ade adegan tampar-menampar.pehh smat gile a'r.tp memang banyak bab nyanyi and menari tp x de la melebih-lebih mcm High School Musical.sejuk weyh dalan panggung.first time pegi x de la sejuk mne nie mcm nak beku dah

naseb baek aku bawak baju sejuk.yang adek aku dah selseme.tp pape pon teater 2 memang besh gile gile gile...kuar dari panggung sari pegie tunggu autograft tp x dpt.dpt tangkap gamba je la.

suasane kat dalam IB

para pelakon dlm perjalanan ke meja autograft

nie je la gamba yg aku boleh tunjukkan.ade banyak lagie x larat aku nak masukkan lagie.i told u Zul Huzaimy hensem weyh.aku tgk kat dlm tv mcm biase-biase je.tp tgk depan mate pehh hensem gile.pastu die caring btol.i see die kiss baby boy muke die nmpk alim baek entah la x tau nak ckp cm mcm.Zack Zaidi hensem jgk tp mse sesi autograft die pakai janggut.klau die tanggalkan mesti hensem gile.zarina and dina cute.kiteorg tangkap jgk gamba ngn cat farish.tp aku x de la.adek ngn my aunt je la.blur skit la gamba nie.

tp besh nak ckp teater 2 mmg besh.acting dieorg pehh supersuperduper top la.motor die ingatkan bawak laju tp sebenarnye mne bergerak.tp mmg nmpak real n nmpk laju je.penari die org mmg cool la.tp yg sedihnye ending die la

penatnye aku tulis entri nie.mcm nak tercabut tangan dan dh pening

.k la nak rehat dlu.papai~















5 kate-kate kepoh:

Kapten Luffy said... BALAS

napa ko x nangis... nanti ada lelaki datang pujuk tu. rugi ler ko

Aishot said... BALAS

x nak la
buat malu muke je

Dhada said... BALAS

Dhada klu bab cedih2 ni mmg ta reti control, trus nangis . hih

Anonymous said... BALAS

saye jeles!
besh nyer die tgk teater~

Aishot said... BALAS

Dhada; mesti banyak ketas tisu kat
umah dhada kan.

kak myzatulHanim; jom2 shah bwk gie
teater.bajet akak
tanggung.hehehe

Post a Comment

si cantek si handsome
thank you for ur comment.
nanti dtg lagi tau :D