f

Friday, November 21, 2008

x sabarnye!!!!!!

arie nie bangun pukul 8.59 pagi kire awl la jgk.slalu bangun klau cuti pukul 10.nie betul tau pkl 8.59. bangun je terus tgk phone tau. as usual pagi2 bangun pagie gosak gigi gune ubat gigi safi.ehh sorry bkn safi tp colgate yang dijamin HALAL dan mandi la pe lagi.turun je bwh breakfast nasi goreng dgn MILO yg menjadikan ahli keluarge aku kuat.ceyhh kuat la sgt.tp kiterorg banyak stok milo,banyak kat umah la.dpt banyak pon sbb kiteorg banyak menang tournament dpt la milo ngn baju milo.belambak baju milo kat dalam almari.pkl 9 je terus naek ats kene blajar sbb ayah aku dah membebel srh pegi blaja.dengan rela atie nye pegi blaja.dari pukul 9.oo sampai kul 12.mak aku x masak pon arie nie.sedihnye..

dah la lapa.mlm nie pegie tgk teater musical impak maksima.excited gile nie nak gie.

taun lepas gie tgk teater gak tp citer kanak-kanak ali baba dan penyamun.interesting jgk la.bdk2 die pon comel.tp paling best jin die la Faizal Ismail.skang nie terfikir2 lagie nak pakai baju pe..wahh x sbrnye nak gie.arap2 teater 2 besh la.beli tiket susah dah la mahal.ceyhh x de la mahal sgt.beli yang paling murah RM20 je.klau beli yg mahal2 buat pe duduk depan pon buat sakit kepale kene dongak je.mau x tercabut kepale.









aku suke tgk video klip lagu yang terhangat di pasaran KRU walaupun lagu nie dah lame tp entah la sjk akhir2 nie suke sgt.klau x tgk mesti x tenang atie nie.

10 kate-kate kepoh:

Monkey D Luffy said... BALAS

adik... mintak sikit milonya

[S]itie [B]Um [B]Um said... BALAS

suke gak lagu ni

isha said... BALAS

nnt sha anta pic milo kt kapten je la

isha said... BALAS

gile besh lagu nie
tp yg paling besh org nye

Dhada said... BALAS

Besh ka Teater Musical Impak Maksima tuu ?

*salam perkenalan . ihih

isha said... BALAS

besh yg x bleh nak dikatekan

salam perkenalan jugak ;DD

//J.i.J.i.E// said... BALAS

hye syg..akak dah tukar url blog tauu.. http://itsmejijie.blogspot.com.. nnti link url bru akak ni eh.thanx

isha said... BALAS

okeyh
thankz kak jijie

sweethOneY said... BALAS

hihi
akak guna ubat gigi safi herba..beshhh

eeeeee..beshnye g tgk teater..akak x penah g pun..cam tringin nk g..lenkali nk ikut isha la :P

isha said... BALAS

jom ikut tp kene tunggu citer laen pulak

Post a Comment

si cantek si handsome
thank you for ur comment.
nanti dtg lagi tau :D