f

Wednesday, July 1, 2009

tak sakit mane pon

injection Pictures, Images and Photos

jeng..jeng..jeng mase aku dan budak kelas aku belajar math, sorang mamat pengawas yang bernama Ikmal nie masuk.

I: nurse panggil pergi inject teacher

k.nanti saya bawa

mase mamat tu masuk belum cakap lagi kiteorg dah tau nurse panggil.budak budak ade yang kate..weyh aku nak pegi tandas la..tangan ngn kaki aku mcm nak tercabut je..mcm mcm a'r.yang aku nie sebenarnye ade takut skit je.dah lame tak kene inject.last kene inject mase darjah bape aku dh tak ingat tapi inject utk rubela..tapi aku tadi mase nak pegi siap cakap..nie yang aku nanti nantikan..hahaha..gile mengelabah..

aku pon melangkah dgn lemah lembap nye ke bilik rawatan.turun tangge satu pesatu dengan jantung yang ber dup..dap..dup..dap..sampai je membuka kasut dan stokin yg busuk tu..msk ke dlm bilik....wahhh begitu surprise...msk je kawan-kawan aku nak buat cepat.terus je pegi kat nurse tu..nurse tu rock doe..die ckp..relaks a' dulu.dgr nurse tu nak ckp pe..aku nak gelak je..dh taklimat kene beratur nak inject.aku aku beratur tengah..aku tak suke dulu or akhir..lepas sorang sorang kene inject yang aku nie tgh menunggu..sepanjang tu la aku rajin bertanye..sakit tak??sakit tak??..

sampai jugak giliran aku.aku lipat lengan baju aku belah kiri..tak boleh sampai atas doe..pastu nurse kate takat mane yang boleh..die gosok gosok..pastu ambik jarum tu cucuk pelan pelan.mase cucuk tu rase nikmat die skit je tapi bile die tekan untuk keluarkan ubat cecair tu nikmatnye melebih lebih..ummm..best siot.."terase nak lagi".nurse bagi kapas suruh tekan tau.yang aku nie pon tekan la..terase gak sakitnye.aku nak bla dah tapi nurse tu suruh panggil kelas 3B2.tangan aku dh naik kebas.mmg kesan die cepat doe..dah mcm tak boleh gerak..nak pakai kasut pon aku suruh kwn aku tkn kan kapas aku.

waktu aku pegi lab nak panggil budak 3B2. budak2 dah usha je.mesti dh tau kene panggil.macam cibai je budak2 tu.boleh cakap"...salah kelas salah kelas..".nasib kaw la korang kene gak..

p/s:sehingge sekarang tangan aku kebas lagi..tu la kepale ferum betul tak nak mkn ubat.punye la baik nurse tu bagi ubat free..

2 kate-kate kepoh:

Kapten Luffy said... BALAS

ko kena suntik antibodi selsema babi ker?

kekeke

Aishot said... BALAS

kapten:mane ade.nie untuk cegah penyakit kancing dagu

Post a Comment

si cantek si handsome
thank you for ur comment.
nanti dtg lagi tau :D