f

Monday, March 15, 2010

sebab akak tak de la,mak su mintak..

dah bersawang blog aku ni
nasib baik tak busuk je..

yeahh aku baru katamkan satu cerite korean
citer ni dah lame kot maybe korang penah tgk
MY LOVELY SAM-SOON
best gile tak terkate.aku dah jadi org gile kot sebab gelak sorang-sorang
waktu malam sampai pukul 4 pagi.
ambil mase 3 hari aku katamkan 16 episod..
heronye handsome tp heroin nye tak lawa tapi comel sebab berisi sikit
tapi aku bukan kesah pasal pelakon
tp yg tau citer best tp sebenarnye sebab aku tgk ade la skit heronye handsome.
hehehe..aku kalau dah gian denagn korea satu hari tak tidur pon tak pe.I rela..

sekarang ni aku sedih ni.duit tak de.aku nak ikut bapak aku gi Sabah.tambang je dah 300 lebih belum yg lain-lain.bapak aku bukan nak sponser anaknye.die pegi dengan ahli kelab guru sekolah.apelagi makcik aku join sekali dgn syarat bayar la.die ikut sebagai honeymoon die ngn future honey die.maksu aku nak ikut jugak tapitak cukup bajet.lagi pon kalau nak ikut die kene ade teman.aku cakap la akak boleh ikut.boleh teman acik.acik aku kate"hang duduk kat dlm bagasi je teman acik tapi hang tolak sendiri"coyhh punye acik...

pastu aku naik atas,makcik aku cakap aku bayar 300 maksu aku support 400.
aku 100 pon tak sampai ni kan pulak 300.
aku cakap la mane ade duit,nak korek kat mane??
die cakap sebab hang takde la acik cakap..mean takkan wujud 400 tu.mase tu aku dipermalukan oleh 2 org makcik.gelak bagai nak rak.bergegar rumah..tak pe takpe ade ubi ade batas lain kali akak balas..wahh dah berpantun la pulak..


tapi nak diikutkan masalah duit ni tak kan penah sudah.aku rase setiap org ade masalah duit.tp yg dah kaye tu mmg takde problem la.petik jari dah ade depan mate.boleh la cakap.macam aku bukan la org senang.nak sesuatu kene cari sendiri atau gune kaedah bodek.tu aku la korang aku tak tau..tapi pape pon jgn anggap duit adelah segala-galanye.aku ter take over kerje pakar motivasi.

2 kate-kate kepoh:

aBoi said... BALAS

hehe..cash out nuffnang je...

Aishot said... BALAS

kalau boleh dah lame buat
baru dpt ciput
cam ne nak kuarkan

Post a Comment

si cantek si handsome
thank you for ur comment.
nanti dtg lagi tau :D