f

Saturday, June 27, 2009

bubye bye mom

aku really really happy coz emak aku dapat sambung study kat Universiti Pendidikan Sultan Idris dalam bidang pendidikan.walaupun aku suka tapi sedih gak 2 tahun mak aku kat sane.dulu bapak aku yang belajar kat sane selama 3 tahun.nak tunggu punye la payah.akhirnye dah grade.sekarang aku rase macam mak aku balas balik kat bapak aku.dulu mak aku yang jage kiteorg adik beradik sekarang terbalik.nanti bapak aku akan jadi mr mama.whua..whuaa tetapi dibantu oleh makcik aku yang tinggal sekali.habis la kiteorg satu rumah.asyik kene kemas rumah je.bapak aku nie perangai lain skit.selalunye perempuan yang alergi dengan rumah yang bersepah tapi bapak aku yang elergi.mak aku tak de pape pon tapi kadang kadang kene marah gak ngn mak aku.

CONGRATULATION TO MY MOM.I HOPE U SUCCESS
semalam bershopping kat mall before mak aku bertolak ke UPSI


tengah hari tadi mak aku bertolak.aku tak ikut sebab kereta sarat ngn barang mak aku yang berlambak.cume 4 orang adek ikut.aku ngn adek aku yg sorang tinggal kat umah.ni ha sekarang tengah melantak nugget ngn sosej and layan citer lama Selendang Delima.hua..huaa..tak de sape kat umah.mak cik aku belum balik lagi.enjoy la pe lagi.tapi kerja umah belum siap pape lagi.biar a'r dulu.esok ade practise choral.orang dari pihak menteri dah jemput kiteorg untuk choral hari ape entah tapi berkenaan tentang hutan. belum hafal lagi choral..adoii adoii.menyusahkan betul la.aku pun tak tau ape angin dieorg jemput sekolah kiteorg.dah la sekolah kiteorg kalah hari tu.pelik bin ajaib betul.esok practise pukul 3.10 hanye nak menunggu budak2 form tu abis kelas arab.kelas aku tak de kelas sebab pafa sumer dah habis. mengada-ngada betul.sekeh kang.

2 kate-kate kepoh:

Kapten Luffy said... BALAS

wah!

tahniah ler kat mak ko

dan nightmare ler kat ko

kekeke

Aishot said... BALAS

kapten: jwbnye mcm tu la

Post a Comment

si cantek si handsome
thank you for ur comment.
nanti dtg lagi tau :D