f

Monday, December 21, 2009

keghairahan dengan scan

bunyi macam aku ni kuno sgt sebab baru tau care nak gune scanner yg dh berbulan-bulan tak gune.printer kat rumah aku boleh scan,photostate and print.dulu disebabkan keghairahan boleh photostate, dengan bangge nye aku menggunekan printer tu dengan asyik photostate bende bende yang kene diphotostate disebabkan kemalasan menjejakkan kaki ke kedai walaupun dekat tak sampai 5 minit b'jalan.

disebabkan tu aku photostate je sampai dakwat kering kontang.nasib baek hitam je.aku ingat colour boleh gune tnpe hitam.then mak aku ckp tak leh gune kalau hitam tak de.lps tu, dlm mase yg same bekas ink rosak.aiseymen..mahal tu nak beli baru.dan sebab tu la smpi skrg bekas ink tak beli-beli lagi.skarg ni printer tu dh jadi barang antik kat rumah.kesian..kesiann.tapi entah la tibe-tibe hari tu t'gerak hati nak try scan gambar.mule mule mcm nak baling je printer tu tp lps try satu-satu function akhirnya kini pasti i can do it.yahooo..seronok gilak bile boleh.ape lagi sume gamba-gamba dah bende-bende yg aku terase nak scan aku scan la.


gambar waktu mude-mude dulu. comel tak???
i know i s
ooo sooo cute.wink*wink*
ade gak gamba parents ku.cair gak aku tgk gambar kawin.



mase ni bapak aku tak handsome mane..boleh tahan la.tp skang boleh ckp handsome gak la.tak percaye..pergi tanye kawan-kawan den yg laen.

aku scan gak kad birthday dr kwn-kwn aku.simple but nice.sweet gile dieorg.walaupun buat sendiri pakai kertas tp cantek.suke-suke =).jumpe kad ni pon berbulan-bulan baru jumpe.memang tak sedar langsung.tibe-tibe kuar dari buku.

aku sayang korang

0 kate-kate kepoh:

Post a Comment

si cantek si handsome
thank you for ur comment.
nanti dtg lagi tau :D