f

Wednesday, December 23, 2009

saat yang tidak aku tunggu-tunggu kan

klau nak ikutkan hati aku memang tak nak ambik result.cuak siott.dulu jangke keluar result around 27 or 28/12.aleh-aleh aku tgk berite petang macam nak
tercabut tulang lutut
aku bile dengar.24/12 babeeee..ape lagi terus aku msj nadnad aku.dia pun terkejut ape lagi aku triple t'kejut.memang aku doa grade tahun ni rendah...doakan aku dpt straight A's.9 subjet yang aku ambik tapi aku tak target 9 tapi klau dpt 9 A syukur alhamdullillah.aku arap result cukup untuk aku masuk mrsm.

tapi terus-terang aku tak yakin dpt msk mrsm.entah la aku tak tau kenape.tapi aku memang nak sgt msk sane.hari tu pilih mrsm bentong same dgn nadnad aku.klau die aku boleh jangke die dpt mrsm sbb bagi aku die pandai. memang pandai dari aku.klau tak top 10 memang tak sah la.name keluar je tiap tahun anugerah cemerlang kadang2 first kadang2 second.tu utk top 10 form 3.

hari tu pon aku perikse UKKM memang aku asyik nak gelak je dlm bilik komputer tu.entah aku pon tak tau nape aku gelak tiap kali bce soalan.sebenarnye banyak aku taram je.susah tu.klau soalan pasal diri lagi la.HIPOKRIT.walaupun jawapan sume betol tapi bg aku ade jwpnnye tak same kat diri aku.dah la aku perikse tempat jauh johor tu kt MRSM PONTIAN.kat sane dpt la knl 2 org.dieorg tak percaye aku dari selangor.dieorg ckp jauh tu.bg aku tak jauh pon naek kereta sampai.balik dlm kul 5 lebih.ape lagi makan dulu tepi jalan.belasah je.kampung bersih tak pe.aku tak kesah sgt.

esoknye nad lak perikse.kesian keluar awl gilak dari rumah.perikse kat mrsm kuala kubu tapi rumah kat kuang.dah tu je tempat paling dekat.aku nasib baek sebab mrsm pontian sebelah kmpg nenek aku.memang dekat.aku kuar dari rumah saudare nenak aku 10 minit sebelum perikse.mentang-mentang rumah dekat.aku slambe je la lmbt.mandi dlm kul1,solat dulu,mkn,jalan-jalan..bla..blaa..yg sepupu mak aku yg jwb paper last SPM lg lmbt dr aku.tidakkkk!!!

CUAK.CUAK.CUAK.CUAK

0 kate-kate kepoh:

Post a Comment

si cantek si handsome
thank you for ur comment.
nanti dtg lagi tau :D