f

Friday, January 15, 2010

korang korang korang tahniahhh!!!

yeyeyey aku dah lama tak usha blog aku.walaupun hari-hari bukak tp tak de mood nak tulis.aku tau korang tak rindu akukan..


tu tu tutu tgk muke pon dah tau korang tak rindu aku
tak pe..ha korang mesti ckp aku tak rindu kau pon.kan??kan???

aku bukannye ape.tak tau la memang malas sgt nak taip panjang skrg.tp skrg aku rajenkan diri sendiri nak menulis..aku kan tak sehebat korang yang tulis sampai cecahh lantaiii umh aku ni..comment bertimbon-timbon..aku tau la aku sape*muke seposen =)

aku nak ucap tahniah kat kwn-kwn aku.korang memang student terbaek a'r.tp ade gak student t'baek tak dpt tawaran lg.maybe ade tuah laen yg menunggu kot


hanye 6 org dari kelas aku tahun lepas dapat sekolah sains and spbi.ana,anan,hafiz,syam,othman,khudri.

satu kelas aku check sebab nk tau sgt sape yg dpt.naseb baek aku tau korang punye angke giliran.klau tak masak aku nak carik.
padan muke othman.nak rahsia sgt.skali t'bongkar abis..tgk la spe yg buat.aishah tu..

agak kecewe gak tak dpt.tp aku tak kesah sgt sekolah sbp.aku berharap sgt sgt dpt mrsm.aku yg 7A pon tak dpt mane2 lg.yg 9A gak dpt gak skolh spb.ana sorang je yg 9A dpt sklh sn.nad ngn arina yg dpt 9A pon tak dpt.mungkin dieorg akan ke mrsm.mane tau.tak kan 9A tak dpt tawaran.tak dpt tu aku hairan sgt la.klau aku tak la hairan klau tak dpt.pape pon aku ucapkan korang TAHNIAH..yg aku tak thn khudri tu.dpt sklh antare yg terbaek kat malaysia.memang jeles nak mampus.td waktu sivik baru cakap pasal sekolah tu.skali die dpt memang b'tuah gile.lelaki memang senang nak dpt sekolah cam tu.klau pompuan agak tipis.tolang la jgn ketepikan pompuan dengan alasan pompuan ramai yg pandai.mane boleh cam tu..tadi baru check kelas laen yg aku taram je angke giliran satu pon tak de.pompuan yg dpt 8A pon tak dpt.kesiannye..

tak sabar aku nak jamuan sabtu depan.tu pon klau jd la.mungkin boleh dikatekan jamuan perpisahan bg budak-budak yg nak kuar.sodihhhh.huhhuu...harap jd la.bajet sendiri la bukan byk pon bawah RM20 je.korang kan kaye kaye.takat bawah 20 tu petik jari je kan..ceyhhh...yoyo o je cakap..

weyh korang doakan aku dpt mrsm same ngn kwn aku...aku nk sgt sgttt...aku tau korang memang nak halau aku awl2 kan...klau korang nak halau aku awl2 doakan aku pegi mrsm..heheheh


10 kate-kate kepoh:

luvly mya said... BALAS

bestnye kawan2 awak tu dapat skola best2..hope awak dapat ar msuk mrsm..=)

Aishot said... BALAS

luvly mya: mmg best*muke sedih

ARIF ZARIPIN said... BALAS

Tahniahlah semua..Kepada yang xdpt cikgu nak sampaikan jgk putus asa...x semestinya yang sekolah SBPIor MRSM dia yang terbaik...kecemerlangan bkan terletak disekolah..malah individu..kawan cikgu dr MRSM JASIN.the best school..tp SPM 1A je..xdpt apa..Ade lg pengalaman cikgu ke sekolah SBP disebabkan mereka rasa meraka paling hebat dan pandai Akhirnya SPM x dpt apa.Jadi faktor diri peyumbang kepada kejayaan bukan sekolah Amalina 17 A sekolah biasa.Semua yang dpt berpuluh A dr sekolah biasa.Semua dekat ngan mak dan ayah.dpt restu.Insyaallah..

Aishot said... BALAS

betul gak ckp cikgu.tp saya tak kan bajet bgs klau dpt msrm.klau tak dpt mne2 pon bljar maseh same jgk.thank u cikgu

mie said... BALAS

wahh!!!
semua dapat skolah terbaik..
xkisah la dpt sbp @ tidak..
janji buat yg terbaik..
hehhee

Aishot said... BALAS

btul

Nadiene said... BALAS

tapi xsemestinya kamu d skola biasa xleh berjaye kan?

Aishot said... BALAS

mmg la btul
tp atleast nak merase gak cam ne duduk asrama
nak jgk cuci mate

superanan said... BALAS

teman dtg dan juga pergi doh. yg pergi asrama tu semua nnti lupakan kwn kwn sekolah lama. maklumlah sekolah dgn budak pandai-pandai kan. :(

AJ said... BALAS

congratz to kawan2 u itu...

Ada Apa Dengan BeautifulNara

Post a Comment

si cantek si handsome
thank you for ur comment.
nanti dtg lagi tau :D