f

Sunday, February 21, 2010

Korang nak????

Pilih anda nak yang mane?? saya belanja
sekarang ni tengah bermurah hati
poket pon tgh "tebal"
sekali-sekali nak la jugak buat amal jariah




















dah pilih??
so macam mane citerase anda??
yang mane anda nak??
semua??
ok saya belanja..
















anda bayar ;D



Assalamualaikum

13 kate-kate kepoh:

mie said... BALAS

gue amek nsemua ek!!!
bayo dengan duit monopoly boleh??
hahahaaa

fitri oh fitri said... BALAS

eh, best gila. kat mna kaw dpt nih?!
haha.


fitridzulkifli.blogspot.com

fiD said... BALAS

xnak!

aku nak bace entry ko jew!

isha said... BALAS

mie: boleh boleh boleh..tak cukup boleh masuk buku 3 tige 5

fitri oh fitri: email yg lame lame tu aku bantai ambik je..ni kalau ade depan mate dah lame rembat awal-awl

fiD: taknak sudah.aku tak tau lapulak entry aku best.makaseh makseh,terharu la pulak .;D

Eyriqazz said... BALAS

nak2...especially yg first...hik3...saya bayar,tapi pinjam kad kredit ble?

P/s :Comment moderation menyusahkan

maisyara Pot! Pot! said... BALAS

nk sudu spring tu.. best main mase mkn nnt.. xD

ahmad said... BALAS

rasa nak beli pulak...hehehe

cik EPAL said... BALAS

anda belanja anda bayar la :D

isha said... BALAS

Eyriqazz: bang kalau saye ni kaye sgt, saye dah bg kad kedit.ni pon bukan ade kat kedit

isha said... BALAS

maisyara Pot! Pot: mmg best..toing..toing

ahmad: beli la kalau jumpe.org carik pon tak jumpe2 kat malaysia ni

cik EPAL: kak bajet takde la

Kujie said... BALAS

Kak Jie nak yg last...wahhh..tima cuaca panas terik ni..dok berendam main buih....syiokkk tau

isha said... BALAS

Kak Jie: uhh mmg best..maen waktu panas ..dh la sejuk..jom berangan

wawan said... BALAS

chomellllll

Post a Comment

si cantek si handsome
thank you for ur comment.
nanti dtg lagi tau :D