f

Tuesday, November 30, 2010

Aku blogger ! So What ???



segmen bang ben sudah kembali dah..yang terbaru..yang terhot..yang fresh lagi dari ladang..yang ape lagi erk..pape je la. so ape lagi join la klick here


segmen di menyuruh kite ceritekan latar belakang blogger.so here we go..

aku masih seorang pelajar yang meningkat umur ke tingkatan lima tahun hadapan..as u know form 5 SPM seyh..serius takut gile..belajar dalam aliran sains tulen..ala yang ada biology tu..aku nak bajet nak jadi doktor..so doakan aku jadi doktor yang berjaya..bapak aku kata jadi doktor gigi cepat kaya..betul jugak..sekali tampal..pasang pagar besi,cuci gigi boleh dapat ribu-riban..amacam..boleh jadi tak..doakan aku berjaya menghafal bahagian gigi..nanti bila bukak klinik boleh dapat diskaun harga blogger..huahuahua..menatap di negeri selangor darul ehsan yang tak tau la ehsannye banyak ke..asyik tebang pokok yang tak bersalah je..lokasi area sungai buloh aje tapi aku akan berhijrah ke mana??..aku akan bagi tau..rahsia..


Jawab soalan berikut:


Apa pendapat anda tentang dunia blog?

it so fun..really..aku boleh tahu dulu apa yang orang lain tahu..aku sekarang menyebar gossip artis pertama dalam kelas..diaorang bukan percaya pon asalnya tapi tiba-tiba keluar berita semua mohh pakat dekat sama aku..lepas tu blog aku boleh dapat ramai kawan..dah la kepale gile-gile same den..so bile digabungkan kepale gile-gile..meletop la..blog jugak aku dapat banyak tips..tip kesihatan..tips fashion.tips personal life..tips makeup walaupun aku tak bermakeup still follow ok..jadi tak la ketinggalan zaman macam orang batu..orang jahiliyah



Sepanjang anda menjadi blogger, apakah perkara positif dan negatif yang pernah anda alami?

yang positif of course dapat belajar something new..macam aku cakap dapat banyak tips and kawan..seronok tak terkata..dari benda yang aku tak tau jadi tau..dari kosong sekarang dalam proses penuhkan..ha..dapat award..sesesuatu yang best bila orang hargai kita..sape la nak hargai blog aku yang cikai lagi murahan ni..then perkara negatif bile orang tuliskan shoutbox

punggung aku lebar



sumpah aku gelakgila-gila sampai menangis-menangis..wahai hamba allah ni kau pernah tengok punggung aku ke..sumpah aku sendiri tak pernah tunjuk gambar punggung dalam blog aku..buat malu je..wahai hamba allah tu, ustazah aku cakap kalau kita cakap sesuatu yang buruk kepada orang lain, sebenarnya pada hakikatnya dia cakap diri sendiri..so terima hakikat kau cakap sendiri yang punggung kau yang lebar..hahaha



Apakah blog ini hanya untuk mencari nama/glamour?


of course tidak sama sekali..blog ni hanya tempat aku membuang segala idea-idea yang merapu ke yang bernas ke..dari membazir bersepahan idea baik tuliskan walaupun tak la best sangat,,tapi apa aku kesah..asal aku puas sudah..kalau aku nak carik publisiti murahan baik aku tunjuk gambar bogel aku je sebab ramai nak tengok tapi aku masih ada otak yang waras dan sihat masih berpegang pada agama...so tak payah la nak buat kerja-kerja yang tak berfaedah tu..



Banggakah anda menjadi seorang blogger?



saya begitu bangga menjadi salah satu blogger di Malaysia ni.bukan semua ada..di sekolah aku boleh bangga la aku blogger yang agak tegarla walaupun tak semua tahu aku ada blog..tapi masa yang akan datang diaorang akan tahu sebab aku nak buat sesuatu nanti..tapi dalam dunia blogging aku masih mentah macam bayi lagi sebab even tiga tahun ada blog tapi macam satu bulan ada blog..ye la dua tahun dan beberapa bulan tu aku tak matang lagi..tak tahu ape benda..zero tapi bile mula matang baru nampak cahaya tu.*.ceeewahh dah macam cahaya keimanan pulak


bang ben saya tak tau la sudah berapa tapi dah lebih 100 patah perkataan..dah macam karangan daa..mari la join beramai-ramai.click di atas ok ;D


19 kate-kate kepoh:

THE GREEN said... BALAS

Salam..

saya just blogwalking..baru tahu pasal blog ni..

byk btul blog citer pasal BA ni...

Anyway kalau ada masa, silalah menjelajah ke blog saya.

regards,
BLADE EDGE

Aishot said... BALAS

@BLADE EDGE

akan saya skodeng ye ;D

Uji Hussein said... BALAS

Teruskan menulis bila dah jadi dr gigi nanti ye

Unknown said... BALAS

teruskan dgn dunia bl0g. it's fun. :)
g0od luck.

Aishot said... BALAS

@Scarlett O'Hara

ok..takde hal ;D.amin

Aishot said... BALAS

@rabiatul

tenkiu..akan diteruskan ;D

Aishot said... BALAS

@azlin hashim

insyallah ;D

Ainna Jalil said... BALAS

jom berblogging smp gila! eh eh..jangan la smp gila..ahaks! XOXO

Amak Kongsi said... BALAS

comelnye.. org tu ckp u punggung lebar ke? dear gallus, we have same experience la. tapi in different situation. mine bukan dalam blog lah.. heheh..lame kn org mcm tu. nice writing.. ade mase dtg le singgah blog i...

Aishot said... BALAS

@Enna Banana

mari..mari.. ;D

Aishot said... BALAS

@KayNisa

ohh ye ke..kesian kan kite..i akan dtg..

Syafiq Rosli said... BALAS

nice ya..chaiyok2..

Aishot said... BALAS

@Syafiq Rosli

tenkiu..tenkiu

missbby said... BALAS

have fun and keep on blogging ok..

Aishot said... BALAS

@missbby

ok..tenkiu ;D

Ain Zulaikha said... BALAS

cik gallus, macam best je segmen ni kan? hehe..

jom join kontest sy :)

http://ainzulaikhas.blogspot.com/2010/11/contest-cerpen-sesedap-rasa.html

Aishot said... BALAS

@Ain Zulaikha

memang best..insyallah saya join..dh bookmark dh tinggal tunggu idea je

Anonymous said... BALAS

best segmen abg ben..

ADA AWARD NTOK AWAK
"1.Coolest Blogger Award??"

Aishot said... BALAS

@KimiCnoL

tenkiu ;D

Post a Comment

si cantek si handsome
thank you for ur comment.
nanti dtg lagi tau :D