f

Tuesday, November 23, 2010

budak kecik merajuk seksi budak besar merajuk seksa

seharian bermandikan debu-debu habuk kerana mengerjakan bilik yang dah macam tongkang pecah..bawah katil dah macam stor simpanan barang..hadiah-hadiah hari guru mak aku belambak macam gunung bukit..buku-buku teks sekolah agama mase mude dulu-dulu simpan lagi terkubur dalam kotak bersawang kotak tu..nak dihapuskan buku agama kene dengan care yang betul.bukan main baling dekat laut je..bagi jerung makan..lepastu jerung tu jadi ustaz sebab makan buku agama..*ting tong gile kau naksuruh jerung jadi ustaz..

untuk merehatkan mate sebab satu hari bersengkang mate ngadap habuk aku usha-usha facebook..tengok gambar-gambar gedik sepupu aku..hahaha..gambar baby gedik ke..bile aku tengok muke budak kecik tenang je weyh..rase nak kembali ke arah itu..teringat lagu Hujan "Muda"..korang carik la..liriknye best..


aleh-aleh aku tertengok gambar sepupu aku buat perangai..perangai budak la..nasib kau budak...gedik betull..ciss shah kau kutuk sepupu sendiri..biarla aku jealous sebab tak jadi kecik..

aku tergelak-gelak je tengok gambar dia merajuk..aku rindu same kau la ayunie..nasib kau jauh ayunie..kalau tak dah lame aku jadikan kau bantal busuk aku sebab kau tembam daging banyak isi ketul ketul u..auwww seksi..toncet kau comel nak aku tarik tarik main kuda dekat depan econsave yang masuk token limapuluhsen.



bile tengok budak kecikmerajuk comel je seksi tengok tapi bile tengok budak besar merajuk alahai buruknye..ade aje budak besar yang merajuk comel macam REDMUMMY kita ni....i suke..i suke..yang aku tak suke bile kawan aku merajuk...perhhh paling aku pantang..tapi nama pon kawan so kene cover rase menyampah tu..nak aje aku lumat-lumat macam sambal belacan..tapi sabar je la..

ye la bile dia cerita dia merajuk dengan balak dia..hanye sebab remeh temeh aku naik hantu menyampah..bende simple boleh settle tapi dibesar besarkan..macam tu kau tak payah gaduh..lepastu merajuk sebab tak dapat benda yang nak..kalau benda yang kau mintak harga gile deman memang tak la balak kau nak beli..kalau aku la balak kau..aku mintak putus je..baru kapel mintak benda mahal-mahal belum kawin tu..kalau kawin sejam lepas akad nikah aku cerai je..kejam tak..

budak kecik merajuk comel tak pe sebab merajuk sebab nak bende kecik je..tapi kadang-kadang budak-budak sekarang dah pandai deman jugak..mintak helicopter control,kereta control, barbie yang banyak koleksi..gile la tu..yang ibu bapa harus ikut..kalau parents yang tegas buat tak layan je la..tapi adik aku nak benda tu sume kena pakai duit sendiri walaupun kau baru umur 6 tahun.duit sendiri tu duit raye..waktu raye la budak budak ni banyak duit..siap boleh offer bapak aku duit minyak dengan toll lagi..baik punye adik...





ni muke yang elok sikit dari yang atas..baru la nampak muke cute kau sikit..kalau merajuk tu muke sememeh je....tapi aku nak cakap aku merajuk comel..korang merajuk..pikir la sendiri..takpe puji diri sendiri..kalau tak sape lagi nak puji.hahahaha

51 kate-kate kepoh:

Puteri Iqa Izyan said... BALAS

ololo2..comey die majok..
ghase nk cubit2 je die.. huhu

Aishot said... BALAS

@Puteri Iqa Izyan

iqa sebelah saya sebelah....dia jauh la mcm ne nak cubit

hans said... BALAS

comey2
hahah
eh,cam na buat gambar bergerak2 tu?

P/S : Wow! 10 Buffered Earnings? Blogger Kedah Nak Buat Reunion? Tahniah Team Hoki Malaysia! Video Kelakar Kalau Berpacaran Buat Aku Sakit Perut Sebab Ketawa!

Aishot said... BALAS

@hans

tgk la sape sepupu dia ni..comel jugak kan..hehehe

gune photoscape je

fatian athiea said... BALAS

siyuz gua ketawe gler smalam tgk bdk tu..hahaha

Misz-ella said... BALAS

btl-btl. dak kecik merajuk comel je. yg tua cam akak ni kalo mrajuk mengada!! haha ..

Aishot said... BALAS

@athiea

tu la psl...muke tak boleh tahan betol

Aishot said... BALAS

@kakchik@ella

kak mengade tu seksi jugak..auwww

Sofiayantie said... BALAS

alololor.. comelnya dia.. hehe.. ha'ah kan.. nympah gak kalau tgk member2 merajuk tak bertempat.. huhu

Aishot said... BALAS

@Sophia Rani

betull.betull..rase nak hentak kepale dieorg dekat batu bg pecah

Kancilbiru said... BALAS

alolo...comel dia merajuk sampai tersumbat kat atas tu...ekeke

suria lekatlekit said... BALAS

Alah.. nak bermanja la tu dgn kawan - kawan. Cik Gallus kan pandai memujuk sbb tu dia nak merajuk dgn cik Gallus

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said... BALAS

kdg2 teringin sgt nak jd kecik balik..
msti sonok !
mak pon manje kan..
suke2..
tpi skrg nie nak mnje..
kompem kne sepak..waaaa!

suke lirik lagu hujan tu..
mmg terasa kat hati nie..
hehehe !

sy pon x pape suke kawan majuk..
mcm nak bunuh je..
tpi mcm awk cakap..
tak kan la nak cakap depan2 kot.. hehehe !
nnti terus tak jadi berkwan !

sy rase nie kali pertama dtg blog nie..
salam pekenalan okey !
hehehe !

Anonymous said... BALAS

comel gile..t dy da besar tunjuk kan gmbr nie kat dy..cmfrm dy shy2 cat..hehe
JOM BACE ENTRY BARU
"1.Dr Rozmey idola hatiku"

"2.Kelebihan Ayat Ruqyah"

Anonymous said... BALAS

comey gila budak ni xDDD

Pinky Pixie said... BALAS

comel gila la budak itu.

rase nk cubit2 pipi dia. hehe

Syarafina Zaini said... BALAS

budak2, merajuk ke, tak merajuk ke, comey jek.. orang tua merajuk, wallahualam.. haha~

baideway, ayunie comey..hehe

Izzatul Azma said... BALAS

comelll.. siap boleh berbaring2an pulak mcm tuuuuu dalam ketaa

Aishot said... BALAS

@Kancilbiru

nasib baik sumbat dekat kereta..kalau sumbat dalam lobang tandas..mau nanye

Aishot said... BALAS

@THE LEKAT LEKIT STORY

senang je nak pujuk..kasi snap gambar dia terus diam..dia pantang org nak tgkp gmbr dia

Aishot said... BALAS

@Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza

betull
nnt bile nak manje dgn mak
mak kate buang tebiat..hahaha
best kan lagu Hujan..
i like..
yg kwn tu rase nak hendak kepale dia bg pecah je

tq sebab datang ;D

Aishot said... BALAS

@KimiCnoL

ok..je..sentiase simpan dlm lappy ku

Aishot said... BALAS

@maiMOONyet
tgk la sepupunye ini..comel jugak..hahaha

Aishot said... BALAS

@Pinky Pixie

dia jauh..nak saya anta dia dekat rumah awk ;D

Aishot said... BALAS

@eiysya zasya's

saya kecik la..jadi yg kecik comel jugak..huahuahua..

Aishot said... BALAS

@sweethOneY

tu la psl..nasib baik kecik blh sumbat dlm kereta..

CIK TOM said... BALAS

hehehe...comel sgt majuk..1st time tgk majuk gini..hehe..

Aishot said... BALAS

@Tomato Gurl's Life

NANTI CIK TOM NAK MERAJUK MCM NI TAK?.huahuahua

Unknown said... BALAS

pergh..smpai cmtu merajuknye..
haha.:)

Aishot said... BALAS

@carr

dia memang suke merajuk mcm tu

hamzah ian said... BALAS

gua time kecik2 camtu la.. comel tak gua?

Aishot said... BALAS

@hamzah ian

mane aku nak tau kau mase kecik comel ke tak..
kau lahir dulu dari aku..
tapi dari tgk gmbr kau skrg..
emmm ok ok la..sebab aku lagi comel..huahuahua

BabiesMom said... BALAS

comei toi budak cute tue... geyam...

toi2.. budak besar majuk HUDUH kot.. ahahha toinkkkkkk kena diri sendiri.. ahahha... tapi saya tak leh demand2 ahahhaa... giler pa minta hadiah dari balak.. minta kat suami tak per ar.. tapi minta ler patut2 dgn kemampuan toi taks...

ehehehe... klu xo pown bengang gak camtu.. ahahha lumat jer ngan belacan

Aishot said... BALAS

@lady XOXO

yep..yep..betul

Unknown said... BALAS

hehe..comel je ek.cubit jp.hehhee

Siti Safiyyah said... BALAS

ahaha.comelnyaaaaa
nak cubit sikit! hehehe

Aishot said... BALAS

@alinac lover

cubit angin je la ;D

Aishot said... BALAS

@Siti

cubit angin je la ;D

noa said... BALAS

pandai nye dia pose

Aishot said... BALAS

@nora

dia memang pantang nampak camera

yanamib said... BALAS

hoho dasat tu majuk smpi panjat ke tingkap belakang..huhu..cute =)

Aishot said... BALAS

@y@n@ M!B

hehehe..die mmg suke buat mcm tu

Prettyvrach said... BALAS

Budak2 merajuk memang macam tu.Anak buah ML selalu merajuk kalau ML xnak angkat die letak dekat sinki.Sebab die nak main air.Kekeke..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said... BALAS

salam
comelkan dia...layan jangan tak layan

Aishot said... BALAS

@miszlullaby

kenape letak dekat sinki..letak je terus dekat bilik air..

Aishot said... BALAS

@b.r.u.t.a.l.s.o.l.o

nak layan dia tu la yg penat

Unknown said... BALAS

hahahha.. comel giler sepupu ko tu.. :)

Aishot said... BALAS

@Heidi Shafiq

kau tgk la sepupu dia yang ni..comel jugak kan..huahuahua

Liquid said... BALAS

hee betol... kalo dah besar2 majok rase nak bagi penampaq jek sekor2 haha. lagi2 kalo lelaki... tak cute lansung agagagaga

Aishot said... BALAS

@Liquid
MMG BURUK.tapi kalaus aya majok..coomel..huahuahua

Anna Boleyn said... BALAS

hehe comelnya!! :)

Post a Comment

si cantek si handsome
thank you for ur comment.
nanti dtg lagi tau :D